Bliv kontaktet

Bliv kontaktet

Håndscanner, der giver mere tid til kunderne

I detailhandlen skal der gøres status over vareantal, dette gøres typiske nogle gange om året. Her spildes der både tid og penge, idet hver enkelt vare skal scannes manuelt. Medarbejderne bruger derfor sin tid på dette, fremfor at betjene kunderne og give dem en fordelagtig service. Med en RFID-chip på varerne og en RFID-scanner kan status optællingen gøres nemt og hurtigt. Det utrolig dyrt at have flere medarbejdere til et manuelt arbejde, især hvis man har et større sortiment kan det tage lang tid. Med en avanceret håndscanner kan man nemt øge effektiviteten og kundetilfredsheden.

En effektiv håndscanner skaber flere fordele

Med en RFID-scanner kan man optælle varer med en afstand på 5 meter, hvorfra de nødvendige og relevante oplysninger for din virksomhed registreres. Med en scanner kan der indlæses op til 500 varer i sekundet, hvorfor spildtiden kan reduceres betydeligt. Ved at reducere ressourcerne brugt på dette, kan man gøre det flere gange om måneden, hvorfra man får et mere retsvisende billede af tyveri, spild, solgte genstande samt det pågældende lager.

Hvis varestrømmen i din virksomhed skal effektiviseres, kontaktes vi på 29 99 38 57 eller ved e-mailen info@easyscan.dk.

Se vores info videoer og bliv klogere på, hvordan den nye håndscanner kan implementeres i din butik og hvilken virkning chippen har på selve varestrømmen og kundeoplevelsen.

Se også:

Tilmeld vores nyhedsbrev

Tilmeld vores nyhedsbrev