Bliv kontaktet

Bliv kontaktet

Traditionelle prismærker hører fortiden til

Vi har produceret nye unikke små tags, som ligner de traditionelle prismærker blot med en chip i. Chippen har til fordel, at man ikke skal bruge stregkoder, da RFID-chippen er skabt af radiofrekvens identifikationer. Dette betyder, at oplysninger omkring varen indsamles foruden visuel kontakt, fremfor at man ved de traditionelle stregkoder og skal have direkte kontakt.

Stregkoder kan scannes ved en afstand fra en halv meter til 10 meter, hvorledes oplysninger om hvilken sten, størrelse og værdi produktet har i fremvises på en skærm i smykkebutikken.

Nemme løsninger skabes med de avancerede prismærker

Disse er idelle til, blandt ande, smykkebranchen hvor der kan opstå situationer, hvor man let og bekvemmeligt kan scanne et smykke, der f.eks. er låst inde.

Produktet kan scannes på afstand, hvorefter produktet kan vises frem på et display. På den måde kan man hurtigt giver kunderne pris og andre specifikationer.

Derudover kan man, med en RFID-scanner, opsamle oplysninger ved håndtasker eller jakker som kunne indeholde værdigenstande fra forretningen.

Slidstærke prismærker

Da chippen kan scannes på afstand, betyder det, at prismærket ikke bliver defekt som et traditionelt prismærke. Det derfor en effektiv løsning, da man undgår spildtid mellem defekte eller slidte prismærker, som registreres manuelt.

Det ses ofte at mærkerne kan blive slidt ved for meget berøring, og det kan let blive besværligt at scanne en vare. I flere tilfælde ses det også at varenummeret er slidt af og medarbejderne derfor at nødt til at finde en identisk vare for at kunne registrere varen korrekt. Ved at benytte disse, der ikke påvirkes af slitage kan I spare kundens og jeres egen tid.

Hvis din forretning skal sikres med moderne teknologi, kan vi kontaktes på 29 99 38 57 eller ved e-mailen info@easyscan.dk.

Se vores info videoer og bliv klogere på, hvordan den avancerede stregkode kan implementeres i din butik og hvilken virkning chippen har på selve varestrømmen og kundeoplevelsen.

Se også:

Tilmeld vores nyhedsbrev

Tilmeld vores nyhedsbrev