Bliv kontaktet

Bliv kontaktet

Lululemon, UNTUCKit, Zara – lad ikke dine kunder vælge

Endnu en spændende artikel om RFID i tøjbutikker.

Et eller andet sted derude har din kommende kunde 2 muligheder. Online or in-store? Bricks or clicks? Hvad vil du som butiksejer helst have ?

Ja selvfølgelig vil du ha’ dem ind i din butik. Så hvorfor gøre det så nemt for kunderne at vælge. Gi dem noget de ikke glemmer hurtigt. Gi dem en oplevelse for livet. Gør det nemt for kunden. Gi dem inspiration og informationer.

Med RAIN RFID and the Internet of Things er det muligt !

Hos UNTUCKit bruger de showrooms med RFID og ved altid hvor alle varer ligger, hvor ofte de bliver prøvet på, hvor ofte bliver vare flyttet før det bliver solgt og meget mere

Hos Lululemon’s bruger de RFID til deres omnichannel shopping strategi. Ikke kun hurtig status optællingen var deres største begrundelse for valget. Men på denne måde har de meget ‘mer styr på deres 300 butikker.

Hos ZARA bruger de bl.a intelligente prøverums spejle hvilke der fortæller kunden alternative størrelser og farver samt matchende tilbehør.

 

Men læs hele artiklene her:

https://apparelmag.com/lululemon-untuckit-zara-dont-make-customers-choose

Tilmeld vores nyhedsbrev

Tilmeld vores nyhedsbrev